Tamás Major: Az IK+-nál mivel az egyes animációs fázisok bizony eltérő szélességűek ezért rendesen kellett trükközni a képernyőre másolásnál. A másolás különben is csak a sprite -pontosabban a spriteok - köré írható téglalapra vonatkozik, ezért a következő trükköt alkalmaztam: az egymás után következő 64 db LDI-ből csak annyit futtattam, amennyi az adott téglalap szélessége. Kódból ez kb így nézett ki: LD DE,Szélesség ; A sprite szélessége LD HL,64 ; A teljes sor ennyi byte SBC HL,DE ; HL az átugrandó LDI-k száma ADD HL,HL ; HL *= 2, mert az LDI 2 byte-os LD DE,TeljesSor ; Ehhez még hozzá kell adni.. ADD HL,DE ; .. az első LDI címét LD (Modosíto+1),HL . . . LD A,Magasság ; A sprite magassága Ciklus . Modosito JP TeljesSor TeljesSor LDI LDI . . (Összesen 64 db LDI) . DEC A JP NZ,Ciklus A dolog lényege, hogy az önmódosító kód tényleges módosítása (a példában az első 7 sor) a cikluson kívülre kerül.